nedelja, 10. avgust 2008

Vrt na Kolpi

Pa smo spet plavali :) Za spremembo.
Kolpa ima pač dve pomanjkljivosti:
- je razmeroma daleč
- težko najdeš kakšen samoten prostor, na katerem ne piše PRIVAT in ima dostop do reke

Kakorkoli po iskanju primernega prostora (tudi za psa) sem se odločila za že preizkušeno varianto in sicer naselje Vrt, kjer je bil včasih mlin (hiška še stoji), tudi nekaj sence je tam in bolj malo ljudi.

Najprej sem mislila, da bo plaval samo pes, a sem kmalu ugotovila, da je temperatura vode primerna tudi za mene :)
Nakar sem ugotovila, da pes plava hitreje kot jaz... hmm... in mi potem leze na hrbet... da krempeljčkov ne omenjamo...
Kadarkoli me je Lori tako dohitela je splezala v naročje in počivala :) S tem , da jaz nisem imela vedno tal pod nogami in sem plavala z njo v naročju do najbližje plitvine...
Bo še zanimivo na morju :))
Fotkič pa je počival doma, zato ni nič slikic.

Ni komentarjev: